Spotkanie 14.09.2023

Musisz zrobić plan?

  • Reklama salonu
  • Współpraca z projektantami
  • Współpraca z influencerami
  • Pomysły
  • Google Ads
  • Sklep internetowy

Zespół marketingu

Ewa Nanowska

Mózg i dusza marketingu



Judyta Szczepaniak

Koordynacja projektów / Facebook / Copywritnig


Ela Nastarzewska

Projektanci / Deweloperzy / Uczelnie / Analizy / Wyprzedaże

Małgosia Struska

Dekoracje / Zdjęcia / Filmy / Instagram


Magda Ćwiklińska

Strona internetowa / Grafika / Google Ads / Analizy / Promocje

Mateusz Maciejewski

Filmy / Facebook / TikTok / YouTube / Opinie / Copywriting

Marcin Sarnowski

Nowości / Analiza i aktualizacja cen / Wyprzedaże / Obróbka produktów

Justyna Cękała

Analiza i aktualizacja cen / Nowości / Promocje / Wyprzedaże / Obróbka produktów

Karol Kowalski

Obróbka produktów / Mapowanie / Nowości

7 rozgłośni radiowych

Współpracujemy z siedmioma rozgłośniami radiowymi z regionu:

  • Złote Przeboje – spoty
  • Radio Pogoda – spoty
  • RMF Maxx – spoty
  • Radio Nakło – spoty
  • Radio Eska – Bydgoszcz, Toruń, Grudziądz – sponsoringi

Reklama na autobusach

W czerwcu 2022 wystartowaliśmy z akcją promocyjną na terenie Bydgoszczy:

  • 5 autobusów na zmiennych trasach
  • 2 edycje akcji po 3 miesiące każda
  • Konkurs dla internautów na najlepsze zdjęcie autobusu w mieście
  • Spot radiowy towarzyszący akcji

Ciekawy fakt

Reklama naszego salonu miała okazję pojawić się w wiadomościach TVN. Temat przekazu budził skrajne emocje, jednak z naszej strony udało się zachować neutralność.

Akcja "Smycze"

Wyprodukowaliśmy smycze dla klas 1-3 szkół podstawowych. Pierwsza edycja odbyła się we wrześniu 2022 roku i została bardzo dobrze przyjęta, dlatego w kolejnym roku ponowiliśmy ją, dostarczając smycze przed rozpoczęciem roku szkolnego.

  • Projekt smyczy adresowany do dzieci
  • Praktyczne i dobrej jakości
  • Rozdane na rozpoczęcie roku szkolnego
  • Nagrania z akcji umieszczone w social media
  • Skuteczność akcji potwierdzona w badaniach marketingowych prowadzonych przez nas w salonie
Pierwszy dzień
Akcji Smycze 2023
Rajd po szkołach
w regionie
1 września z upominkiem od Enano

Koszulki, czapki z daszkiem i bluzy

Wyprodukowaliśmy koszulki i czapki z daszkiem, które są wręczane wykonawcom przy okazji szkoleń lub naszej wizyty na inwestycjach.

Dla naszego zespołu powstały firmowe bluzy.

Opiekunowie projektantów

  • Budowanie trwałych relacji
  • Szybka reakcja na potrzeby projektantów
  • Profesjonalne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu i obsługi klienta

Rozmowy o designie

Akademia Paradyż i Gosia Baczyńska w Salonie Enano

30 listopada 2022

  • światowej sławy projektantka mody
  • projektanci oraz wykładowcy i studenci Wydziału Sztuk Projektowych Politechniki Bydgoskiej

Click to play

Szkolenia dla projektantek
z warsztatami
"Las w szkle"

W marcu 2023 obyły się dwa szkolenia produktowe- dla Geberit oraz Hansgrohe - połączone z warsztatami z tworzenia miniaturowych ogrodów w szkle.

Współpraca z Anną Kinal

  • Spotkanie z projektantkami po szkoleniu produktowym Laufen
  • Promocja lusterek kosmetycznych Deante dla klientów i followersów p. Anny
  • Spotkanie warsztatowe z klientkami w Warsztatowni Anny Kinal
  • Nagrania z akcji umieszczone w social media (Instagram, Facebook, YouTube)
  • Landing page z prezentacją lusterek i kodem rabatowym

Współpraca
z Igą Baumgart-Witan

Bydgoska lekkoatletka, złota i srebrna medalistka olimpijska

Reklama usług salonu i asortymentu producentów

Promocja w social media (Facebook, YouTube, Instagram) na kanałach salonu, producentów oraz p. Igi

@iga.co.smiga

Projekt "Drugie życie wanny"

Wraz z Deante przekształciliśmy wannę wolnostojącą na gadżet służący nam w akcjach marketingowych. 

  • Zabawny i przyciągający wzrok
  • W dobrym stylu
  • Interaktywny
  • Lubiany przez odbiorców
  • Fotogeniczny

Projekt "Drugie życie wanny" 2.0

Proponowana akcja dla producenta wanien prostokątnych - wykonanie fotela z akrylowej wanny prostokątnej.

  • Mniejszy niż wanna (łatwiejszy w transporcie)
  • Pokazujący przekrój wanny, grubość akrylu, w bardziej zabawny sposób niż ekspozytor
  • Zapraszający do interakcji
  • Atrakcyjny do udostępniania w social media

Artystyczne aranżacje
i sesje fotograficzne

Google Ads [lazienkiabc.pl]

Od marca 2023 prowadzimy kampanie Google Ads dla sklepu lazienkiabc.pl oraz salonu łazienek.

Wyjście z produktem do przeglądarki

Produkt, jego cena, cena dostawy oraz dostępność prezentowana bezpośrednio w miejscu, gdzie klient zaczyna szukać produktu.

Przygotowanie merytoryczne

Wybrane osoby z naszego zespołu przeszły szkolenia z zakresu reklam Google. Mamy także wsparcie profesjonalnej agencji, z którą konsultujemy strategie zwiększania skuteczności.

Doświadczenie

Nasze doświadczenie wzrasta z każdym miesiącem. Kampanie poddawane są cotygodniowej analizie. Obecnie mamy uruchomionych 5 kampanii dla sklepu internetowego oraz 1 dla sklepu stacjonarnego.

Skuteczność

Nasze doświadczenie pokazuje, że kampanie skutecznie podnoszą wartość sprzedaży.

Kampanie Google Ads dla lazienkiabc.pl

  • [PM] Shopping Wybrane Marki - podwojenie skuteczności w stosunku do maja 2023
  • [PM] - nagły spadek skuteczności w lipcu (problem z dostępnością produktów oraz z eksportem informacji o dostępności) odbudowywany w kolejnych miesiącach do obecnego wyniku 17,06 (wartość konwersji/koszt)
  • [PM] II - nowa kampania - w trakcie nauki
  • [PM] Shopping działająca w czerwcu - słaby wynik spowodowany nieładem w temacie konkurencyjności cen. Od tego czasu poprawiliśmy także konkurencyjność cen dostawy
  • Wszystkie produkty działająca od marca do maja - pierwsza nasza kampania, którą wstrzymaliśmy w momencie zmiany strategii podziału budżetu

Kampanie Google Ads dla lazienkiabc.pl

Wnioski

  • Początkowy etap kampanii to okres nauki i daje on gorsze rezultaty, niż kampania, która zgromadziła już wystarczającą ilość danych
  • Kampania kontynuowana przez kolejne miesiące ma szansę na lepsze wyniki niż jednorazowa kampania przez 1 miesiąc ([PM] Shopping w stosunku do [PM])
  • Zwiększenie budżetu ma wpływ na skuteczność "nauczonej" kampanii (Wybrane Marki - lipiec/sierpień)

Sklep Lazienkiabc.pl

[nowy layout]

Jesteśmy na etapie wdrażania nowego layoutu, który jest dostosowany do urządzeń mobilnych. W tej chwili zbieramy informacje o błędach i wprowadzamy na bieżąco poprawki.

Reklama sklepu internetowego

Zrealizowaliśmy nagranie przybliżające klientom sposób działania naszego zespołu, pokazujące sklep od zaplecza. Celem było zbudowanie wizerunku sklepu jako profesjonalnej firmy, ugruntowanej na rynku.

Dane logistyczne

Aby utrzymać konkurencyjność cen dostawy potrzebujemy dokładnych danych dotyczących opakowań:

  • wymiary opakowań (jeśli produkt jest wysyłany w kilku kartonach - informacja o każdym z osobna)
  • rodzaj opakowania (karton, folia, karton z dodatkowymi zabezpieczeniami, itp.)
  • waga produktu wraz z opakowaniem

Szybkość dostaw

Obecnie klient dostaje informację, że produkt ze statusem "W magazynie" dotrze do niego w ciągu 5 dni roboczych.  To zdecydowanie za długo.  Klienci często rezygnują. Jako dystrybutor życzylibyśmy sobie:

  • bezpośrednich wysyłek do klienta od określonej kwoty zamówienia
  • skrócenie czasu dostawy na nasz magazyn
  • zmniejszenie minimum logistycznego na listwy i zmniejszenia kosztów dostawy listew, gdy brak minimum

Platforma

Mając porównanie ze sposobem funkcjonowania innych platform zakupowych proponujemy:

  • zwiększyć czytelność platformy - sprawdzenie statusu realizacji zamówienia jest obecnie uciążliwe
  • podanie informacji o dostępności części zamiennych - obecnie na odpowiedź serwisu czeka się kilka dni, co dla klienta nie jest satysfakcjonujące

Dziękujemy

Powrót do:

>